melis_duru Aalinaa 4-5 gün daha bekleyin, kızımın 8 günlükken düştü ama 2 haftaya kadar düşmemesi normal diye biliyorum
Naylonbranda Aalinaa rica ederim,21 güne kadar normal diyorlar sonra kanda problem var mı arastiriliyor bizim çok geç düştüğü için kanina baktirnistik, göbek deliğinden Dr tahlil yaptırmıştım
edsn1 Aalinaa benim bebeğimin göbek 15.gün düştü siz temiz bakın hiçbir şey olmaz rahat olun ama lütfen nemli olmamasına ,su değmemesine dikkat edin
1prens1prensesannesii Aalinaa oğlumun göbek bağı 21.gğnde düşmüştü. 18.gğnünde doktora götürdüm sprey kullanıyordum hiçbirşey kullanma dedi. 21.gününde düşmüştü. 1 ay düşmemesi normal demişti.