Zngn0435 Hanımlar merhaba. Bir buçuk aylık bir bebeğim var ve hemen hemen 3 gündür ishal. Normalde 3-4 kakalı bez alırdım altından üç gündür gümde bir kez ishalli bez alıyorum. Sizce neyden kaynaklanmış olabilir ve doktora gitmeli miyiz ?
Morfrenk Zngn0435 ishal denmesi için 6 7 kere dolu dolu kaka yapması lazım yalnız. Cıvık olması ishal demek değil
Zngn0435 Morfrenk Baya su gibi geliyor. Günde 3-4 kez kaka yapan çocuk bir kez o şekilde yapıyor normal midir? Bir de karnından çok gurultu geliyor
Zngn0435 Momgirl Ancak günde sadece 1 kez kaka yapıyor o da su gibi akışkan. Önceki kakaları böyle değildi ilk bebeğim olduğu işin bilemiyorum ben de.
Zngn0435 Morfrenk Gazı normalde de oluyordu ama gazdan değil gibi huzursuzluğu.Kakasını yapamadığı için zorluyor kendini her gurlamada da ağlıyor