Kızlar bilmiyorum içiniz de belki benimle aynı durumu yaşayan vardır çocuğum herkese ısırıyor kendi yaşıtlarını da yaşından büyükleri de erkek kız farketmiyor sitede ısıran çocuk diyor bazı çocuklar gerçekten üzülüyorum sinirleniyorum o kadar makale okudum o kadar kitap okudum önlemeye de çalışıyorum o anladık önlüyorum ama gözümden bi an kaçırsam parçalayacak gibi ısırıyor evde kimse öyle sıkarak ısırarak da sevmiyor ki gördüğünü yapıyor diyeyim öyle bişey izlediği yada dikkatini cekecek bişey de yok. Bilmiyorum artık napıcagımı nasıl vazgeçirtecegimi sizin deneyimleriniz varsa yazar mısınız bana lütfen çünkü artık dısardaki çocuklara karşı da duygularımı yönetemem diye korkuyorum öyle söylediklerinde üzülüyorum bilmiyorum napıcagımı gerçekten🤷🏻♀️