Ahsen123 Arkadaşlar iki satte bir bebğim gögsümğ en fazla 10 dk emiyor ama süt geliyor hatta boğuyo kendini çok geldiği için doeuuyormudur?😓
Deletedmom115 Ahsen123 Süt boğazında kalıyor diyorsun demek ki sütün var kilosu kakası çişi hali keyfi iyiyse doyuyordur
Deletedmom115 Ahsen123 aksine gazı olan bebek memede rahatlar gazı için bol bol masaj yap ve gaz damlası kullan sarılık için de bol bol emzirmen lazım