DenizRuya Anneler merhaba kızıma çorba yaptım ek gıdaya yeni geçtik sayılır ama çorbanın suyu fazla oldu yoğunlaşması için ne yapmalıyım ?
Meyra DenizRuya tam buğday ununu kavurup koyabilirsiniz hatta sebze çorbasına mutlaka koyun derm bizde ek gidaya basladik kizim icinde un olan çorbaları cok seviyor
DenizRuya Dk16 Sebze çorbası mevsim sebzelerinden yaptım 1 tane patates var içinde ama başka püf nokta gelmezse 1 tane daha koyarım teşekkür ederim :)
Dk16 DenizRuya un kavurup koyun derdim ama bebek çorbasıysa en iyisi haşlanmış patates koymak bence 🙃
Dk16 DenizRuya un koymayın da diğerleri olur :) barsak tıkanıklığı yapıyor un aman diyim dikkat edin 👋🏼
Deletedmom115 Dk16 Tam buğday unu 6. Aydan itibaren verilebilir zaten ek gıdadan un lazım olan bir şey.
DenizRuya Deletedmom115 Evet doktorda tam buğday unu kullanabilirsin demişti ama arkadaş normal kullandığımız un için diyo galiba :)
Deletedmom115 DenizRuya Evet bende onu fark ettim o yüzden tam buğday unu kullanabileceğini yazdım ☺️