Doğdu doğalı mama-meme olarak ilerliyorduk. İkisini de çok seviyordu, emmeye çok düşkün. Fakat birden biberon almamaya başladı. Sütüm de böyle olunca yetmiyor. Ek gıda da veriyorum ama mamasız olmuyor. Özellikle dışarda acele durumlarda emziremezken mama kurtarıcı oluyordu. Çok çaresiz hissediyorum. ☹️ Başına gelen var mı lütfen cevaplar mısınız?