Prensesannesii34_ 6 ay 8 günlük bebeğimin saçı dökülüyor zaten çok saçı yoktu ama internette genelde 4.ay da biter yazıyor . Herhangi bir vitamin eksikliğinden mi dökülüyor yoksa normal mi bilemedim ?
KardelenYB Prensesannesii34_ bende bekleyeyim aşırı dökülüyor saç kalmadı yanlarda üstü duruyor yanlar kelleşiyor
turunculuanne Prensesannesii34_ 4. Ay bitmiyor bence ya🤔 benim kızım maşallah baya saçlı doğdu hatta uzundu da biraz. İlk 2 ay hiçbir şey olmadı 3.aydan sonra dökülmeye başladı. Şu an 4 aylığız yatak hep saç oluyor
dertlikerkenez Prensesannesii34_ doğduğunda oğlumun kafasında peruk var gibiydi. 1 yaşına geldi hala dökülüyor saçları. Genel kontroldeki kan tahlillerinde herhangi bir sorunumuz çıkmadı. Dökülüyor ancak hala benden çok saçı var😁 hergün çarşafını hayvan tüyü için olan yapışkanlı rulolarla illa temizlerim.
Prensesannesii34_ KardelenYB kafasını yastığa koyduğu kısımlar kel üstte var çok şekilli durmuyor napim hepsini kesim mi bilemedim
Adeviyee turunculuanne aynı benim oğlan saçları uzundu baya da uzadı hiç dökülmüyordu iki iç haftadır kedi tüyü gibi topluyorum yatağa yapışıyor kakasından çıkıyor dört buçuk aylık oldu
KardelenYB Prensesannesii34_ kesme kız bekle çıkacaklar onlar aynen sürtünen yerler keş kalıyor bizimde öyle ben hep yan da yatırıyorum eşit dökülsün dye tepede kalanı palmiye yaparım artık 😅
Prensesannesii34_ dertlikerkenez benim ki zaten seyrek saçlı doğdu . Ama bu kadar saç nerden geliyor yastığa filan anlamıyorum . Zaten garip duruyor tas kafa gibi orta da saç yok tepede ve ensede var 😁