Kızım tam 4 aylık ishal başlangıcı başladı. Doktor gaita tahlili yaptı kakada alerjik bulgular çıktı. Doktorumuz diyet listesi verdi bana süt ve süt ürünlerini yasakladı mama ve meme şeklinde ilerliyorduk şimdi mamayı tamamen kesti raporlu mama çıkarıcak 1 ay sonra raporlu mama kullanan var mı veya bu durumu yaşayan. Sütüm biraz az ve biberona alışkın olduğu için mama istiyor halinden belli ediyor. Bu durumu yaşayanlar neler yaptınız 😞