Demet_k Ohaezgi Hangi d vitaminini kullanıyorsunuz. Bemim doktorum sağlık ocağının verdiği d vitamininde bitkisel yağ var o da gaz yapar demişti. Biz ocean marka kullanıyoruz
Ohaezgi Demet_k sağlık ocağının verdiği devit 3 ü kullanıyorum canım, ocean ı duydum çok bi araştırayım sağolasın😘
Ohaezgi Kubraybars ah bende var canım kantaron hamilelik dönemimde çatlamasın diye göbeğime sürmüştüm çok sağoll😘
alerjikbebekannesi Ohaezgi damla yapmaz tahminen canım ama insallah alerjik bir bebek değildir. Kakasında mukus/sümük fışkırarak kusma var mı huysuzluklara ek olarak ?
runklii Ohaezgi aynı şey benim 20 günlük bebeğimde de var. Yüzündeki küçük sivilceler isilikmiş hemşire söyledi 🤦🏻♀️ El kadar çocuk üşür mantığıyla büyükler işledi beynimize bizde çocukları lahana ettik 😀 Her gün duş aldır düzelir dedi. Ben kendi sütümden de sürüyorum şifa niyetine ☺️
Alinduru Ohaezgi o damla kızıma da aynı şeyi yaptı damladan olabilir yani olmaz diye düşünmeyin. Hatta ara ara denedim ben de gerçekten yapıyor. En son ocean d3 bile aynı huzursuzluğu yaptı kızıma.
Flamingom Ohaezgi paraben varmış bende 1 seneyi geçti kullandım. Doktor değiştirdim Pedia d kullanıyorum. 8.90 mı ne fiyatı
Mlkannesi Ohaezgi bize de yaramadi damla damla sayisini azaltmayi dene yaramazsa eczaneden baska devit üc al canim
Gamzeser Ohaezgi benim kızıma 1 yasında doğduğundan beri veriyorum devamlı sanmiyorum gaz sancısı yapacağını kolik olabilir bebeğin
Ohaezgi Gamzeser kolik olacak kadar huysuzluğu yok canım ara ara oluyor günde bi kere mesela ama yinede üzülüyorum o ağlayınca bende acaba damladan mı oldu dedim kendi kendime
Gamzeser dertlikerkenez benim kızımda aynıydı philips avent in kolik bebek biberon bile işe yaramadı yağlar mı denemedim sıcak havlumu koymadım ne yaparsan yap kolay kolay geçmiyor
dertlikerkenez Gamzeser ne yaparsan yap geçmiyor da etraf, konu komşu akraba aman ayaklarını sıcak tut, sakın şunu yeme, şöyle yapma, sırtından yeleği cıkarma diye fikir üretip boşuna anneyi strese sokuyor işte.
Gamzeser Ohaezgi biraz ara ver bakalım geçiyorsa damladan dır o zaman ama devit damlası da bındırdak kapanması için oda verirmesi lazım işte annelik zor Allah kolaylık versin annelere
Ygz30 Ohaezgi bizede aynı damlayı vermişlerdi.Ama içeriğini beğenmediğim için bermemiştim.Bibac veriyordum diye hatırlıyorum.Pedia var o içerk olarak temiz
Ygz30 Ygz30 bi-bac D3,Pedia-d3.Bi bacdan çok memnunduk prebiyotikli olduğu için .Ama çok pahalıymış şimdi baktımda 170 tl.Noluyo ya bu nasıl bir fiyat.Bu firmalar uçmuş ya ağlamasınlar iş yok diye