Zeyneprana yamacbebek kızımında doğduğundan beri vardı gazı olunca ıkınınca çıkıyordu doktor kendiliğinden geçer dedi gerçekten de gazı azaldıkça göbek fıtığıda düzeldi
Ezgi64 Canım benim oğlumda ilk ay göbek fıtığı oldu göbek deliği şiş ve dışa doğruydu doktorumuz bu durumun normal olduğunu bebekler de genellikle görülebileceğini söyledi . 1 yaşına kadar bekleyeceğiz geçmezse müdahale edilir ama kendiliğinden geçecektir dedi 4. Ayımıza gireceğiz çok şükür geçti korkma diyebilirim ama yine de göster tabi ki de doktoruna