Duru33 Slm kızlar🙋🏼♀️Doğumndan ne kadar snra saçınızı kestirdinz boyattınz lohusalık bitiminindemi yoksa lıhusaykenmi 🥰🌺
SaremAselim_0817 Duru33 bende şurda bekliyim doğumumdan hemen sonra boyatmak istiyorum kızımda bir buçuk yaşındaydı boyattığımda
Duru33 SaremAselim_0817 ooo sen baya beklemişsn cnm 🥰banada 40 ın çıkmadan boyatma diyorlar ama hurafe gibi geliyor yinede içim rahat etmiyor şuan boyatmaya
SaremAselim_0817 Duru33 ilk çocuktu hem ondan malum ilk çok farklı oluyo ya hemde kimyasal filn süte geçer filn gibisinden o yüzden bekledim açıkcası
Bezelyeveannesi Duru33 evet 3 aydan once boya yapmayin demisti doktor bende hem kesim hem boya ozaman yaptim