Kızlar bebeğim 6 aylık iki gündür kafasının üstü nabız gibi atıyo geçiyo sonra tekrarlıyo. Az önce hastaneye götürdüm kendi doktorumuz olmadığı için nöbetçi doktorda çok ilgilenmedi normal kan verin her ihtimale karşı! Dedi.. tabi ben kendi doktorumuz görmeden kan vermek istemedim pazartesi de kendi doktorumuz görecek fakat başına böyle bişey gelen var mı çok merak ettim açıkçası. Kendi doktorumuza da ayrıca videoSunu attım önceden de vardır sen yeni farletmişsindir evham yapma pazartesi kontrol ederiz dedi ama ben saçlarını bağlıyorum tokalar bandana takıyorum tarıyorum ne bileyim önceden de olsa illaki görür farkederdim.