Betul00 4. Ay aşısında benim kızım da 6900 dü ki doğum kilosuna göre oldukça az kilosu ve bu ay sadece 300 gram almıştı bana bile doktorum kesinlikle hayr dedi hemen ek gıdaya mamaya sarılmak yok dedi ki bende düşünüyorum hayatı boyunca zaten yemek yiyecek anne sütünü sadece belli bi dönrm alacak bu sağlık ocağındakilere akıl sıra ermiyor