Gorkeminannesiii Evet internet sitesinden alıyorum , yolum düşerse mağazadan alıyorum . Oğlum 5.5 aylıkken emekledi 11. Ayda yürüdü o zamana kadar kullandım . Çünkü yerleri yalıyordu resmen , kıl tüy toplayıp ağzına atan bir çocuktu . Günde 4-5 kez süpürüp sildiğimi bilirim