bicirik kıyma katıp blendarla çekiyorum ona rağmen ağzına geldiği anda diliyle ittiriyo kiymaları.bu sefer hiç icmiyo çorbayı da.muhallebi kivaminda olunca da yutmuyo..bizim aslında iştah problemimiz başından beri var.hep oyunla şarkıyla zorla yediriyorum.az yese de yariyodu açıkçası artık yaramiyo