Lokumcuk Bebeğimin üst ön dişleri yeni çıkmaya başladı ama alttakiler gibi bitişik değil. Sonradan mı birleşiyorlar acaba? Eşimin ayrık sayılmaz ama görümcelerimin ayrıktır dişleri. Dudak bağını kontrol ettirmedik ama görünürde bir sıkıntı yok gibi.
Ayre11 Lokumcuk sonradan birlesiyorlar diye biliyorum canım şimdi yanları boş olduğu için öyle çıktıkça bitisecekler zaten yenileri çıkacak ☺️☺️
Defnemm22 Lokumcuk ben diş hekimi asistanıyım muhtemelen sonradan birleşir aslında biz süt dişlerinin ayrık olmasını isteriz ayrıl olursa asıl çıkacak olan dişlere yer var demektir ilerde tel takmak zorunda kalmaz dişleri doğru yerde çıkar ayrık olursada hiç kafanıza takmayın zaten dökülecek o dişler