BombastikTurta Banyo sonrası önce mendille sonra havluyla kuruluyorum ama bazen ıslak kalabiliyor saç kurutma makinesi de kullanmak istemiyorum siz nasıl kurutuyorsunuz ?
Volmine BombastikTurta saçları ar saçı hala havlu yeterli oluyor. Saçlarından çok kirpikleri ıslak kalıyor 🤣🤣🤣
Busraata BombastikTurta ince ağız mendiliyle kurutuyorum küçük olduğu için zaten saçlari az ben giydirip kremlerini sürene kadar kuruyor😌
SeverusSnape BombastikTurta kızım 19 aylık ve saçları çok ince telli, seyrek. Hiç kestirmedik ama hala toplayamıyoruz da öyle söyleyeyim. Duştan sonra havluyla kurutuyorum hemen kuruyor, saç kurutma makinesiyle kurutamıyorum çünkü korkuyor :)
fikolatte Burcu35 bıngıldak tam kapanmamış bebeklerde beyin radyasyona daha açıktır diye okumuştum. O yüzden zararlıymış
BombastikTurta Busraata ilk doğduğunda ben de öyle yapardım bide şapkasını geçirince sıcacik olurdu ama şimdi uzadı baya saclari ilk tras zamanı geldi nerdeyse 😂
Necla61 BombastikTurta kurutma makinesi yetişkinler için bile zararları varken bende bebegime tercih etmiyorum muslin örtü ile kurtuluyorum pamuklu olduğu icin hemen suyu çekiyor bebeğim 6 aylik
GramPozitifBakteri BombastikTurta Havluyla kurutabildiğim kadar🥲 kurutma makinasını açıyoruz vuuu vuu yapıyor ama kafasına tutunca kaçırıyor kendini istemiyor,alışamadı bir türlü
Dn123 BombastikTurta havluyla ama agloyor istemiyor sac kurutma makinesi kullanmiyorum valla yazın sorun olmaz zaten az kaldi
Ayonuz BombastikTurta Evet bebekler içinmiş ısısı daha az zarar vermiyor trendyoldan almıştı kardeşim
Ayonuz BombastikTurta Benimki kıpır kıpır havluyla kurutana kadar canım çıkıyordu sağa sola kaçıyordu yine kaçıyor ama en azından iki üç tutmada kuruyor 11 aylıktı kullanmaya başladım 15 aylık olduk çok sıkta duş alır saçında kırılma falan olmadı