Anne25 benim kızım da erken doğdu 1 hafta kuvözde kaldı ben emziremedim malesef süt sağıp yolladım. Özel bi hastanede doğum yapmıştım hem kovid hem de hastane enfeksiyonu vs. sebeplerle hijyenik bulmadıkları için içeriye kimseyi almıyolardı. Kızımın solunum desteği kesilmesine, durumu iyi olmasına rağmen hastane politikası gereği göremedim. Bir de bebek dostu hastane olcak