ebru23 4 aylık bebegimin yüzünde kızamık gibi küçük küçük kırmızı noktalar oluştu (kafasının icindede var) ishal oldu ne yapmam gerekiyor tavsiye verirmişsiniz . Doktora götürdüm bir hafta takip edelim dedi hicbirsey demedi pazartesi tekrar götüreceğim cok ilginç geldi başka doktora götüreceğim . Tavsiyelerinize ihtiyacım var basına gelen varmı 😱😱
ebru23 Kubra05 işte ne olabilir acaba sok iki gündür cok çikolata yedim belki o olabilir dihe düşünüyorum pazartesi doktora götüreceğiz anlayacağım artık
Kubra05 ebru23 süt ürünlerine olabilir belki bendede aynı sorun vardı bugün doktora götürdün gaita testi istedi