Balkonumu kapatacağım kızlar lakin kendi balkonumuzun camları çok çiizik ve kirlenmiş geçmiyor onları tüm çıkarıp boydan boya mı cam yapılsa daha iyi yoksa balkonun cam kısımlarını sadece yenileyip onların üzerine alt kısmı açılmayan ama üstten açılan modellerden mi yaptırsam ve stor perde olarak ne tercih ettiniz duvarlarını nasıl yaptınız bizim duvarlarımız çok fazla su tutuyor orayı boyamam gerek yada yalancı duvar çitleri var onlardan kaplamam lazım bir yol haritasına ihtiyacım var önerileriniz var mı 🙏🏻