kubusss benim ilk oğlum çok ağır kolikti. Sabah 8 gece 1-2 ye kadar çığlık çığlığa ağladı 3.5-4 ay .. sonrasında aynı ağlaması geçti ama şu an 26 aylık hala mızmızdır.
İkinci oğlum şu an 1 aylık , sizin anlattığınız gibi kucağımda olmak istiyor yerinde asla uyumuyor 5-6 gündür ben buna kolik diyemiyorum inanın ilk oğlumdan sonra onun 1000 de biri kadar bile değil bana göre kötüsünü gördükten sonra 😌 yani çok iyi olacak diye beklemeyin sakın ben hep böyle düşündüm acaba ne zaman düzelecek vs diye. İnanın alıyorsunuz, bir kolaylık gellyor ç büyüdükçe başka şeylerle ilgileniyorlar daha bir rahatlık oluyor