nlfr02 Kızlar 45 günlük olduk ne gece ne gündüz oğlumda hiç uyku denen bişey yok aynı durumu yaşayan var mı normal mi sizce
Alanbebek nlfr02 canm cok normal 2 aylıkken düzeliyor hersey normale dönüyor en azndan bızım ogle oldu şuanda 3 bucuk aylıgız 😘 bebekten bebege degişir
ecemm-6161 nlfr02 canım düzeliyor büyüdükçe düzeliyor İnan korkma sen şakın stres yapmadaki ol ki bebeğin de sakin olır bana doktorum öyle demişti konuş onunla sohbet et göz TEMA’sı cok kur karnını tam doğurduğundan emin ol bacım gaz tam çıksın