Haticevys Oglum 2 aylık cok gazi oluyor damlalar ise yaramiyor humanin kimyonlu rezene cayini bebege verenler varmi nasil veriyosunuz yazarmisiniz lutfen
alicihankus Haticevys kendin içsene canım bebeğe neden veriyosun rezene bebek için zararlı kendin bile içerken dikkat et araştırıp öyle iç
Nazlina Haticevys ben cay kasigiyla veriyordum 1 2 cay kasigi sonra zararli oldugu u okuyunca vermedim daha 🤗
Hemsreanne35 Haticevys humanayı kendiniz için ya da kimyon rezene karıştırıp kendiniz için bebeğinize de yarım Türk kahvesi fincanı kadar rezene verebilirsiniz
Haticevys alicihankus kendim iciyorum ama bi fayda etmiyor ona az once okudum rezene tavsiye eden doktorlar varmis ondan sorim dedim
alicihankus Kimyonu ben yemeklere katıyorum hep çok sıkıntı olduğunda çayını yapıp içiyorum bebeğe çay kaşığınin yarısı kadar veriyorum bi damla bişey etkisi oluyo gerçi bi aydır yapmadio hiç yemeklerde yediğim için gerek olmuyo kendi kendine alttan pırt pırt bırakıyo 😊
Haticevys alicihankus kimyon cayi da iciyorum dedigin gibi cok az onada veriyorum anlik etki ediyor ama devami gelmiyor malesef
alicihankus Haticevys öyleyse kendi doktoruna da bi sor ben zararlı olduğunu biliyorum kendimiz içiceksekte kısıtlı içmemız lazım
alicihankus Haticevys dediğim gibi yaptığın her yemeğe katarak dene bi de makarnaya bile kattığım oluyo 😅
alicihankus Hemsreanne35 emin misiniz 2aylık bebek su bile verilmesi önerilmiyoken rezene hemde bu kadar çok verilmesi iyi değil bence
Deletedmom324 Haticevys norolojık etkılerınden tavsıye edılmıyor bebege. Ben ıcıyordum okuyunca arastırınca onu da bırakmıstım
AygulSina Haticevys rezene vericeksen eczaneden al kimyonlu falan verme. Eczanede bebekler icin ozel var. Ben iki defa verdim rahatlatti ama kendimde iciyorum ve kimyon tuketiyorum gazi azaldi 2 aylik benim bebegimde
Haticevys AygulSina cnm bi tane aldim ama ustunde 4 aydan sonra kullanilir yaziyo boyle serum fizyolojik gibi tek tek tuplerde
suzinakpesrev Sakin bebege verme. 6 aydan once bebege formul sut ya da anne sutunden baska su bile verilmez. Su da ancak mama veriyosan bogazinda tortu kalmasin diye 4 cay kasigi falan verilir. Fazlasi olmaz. Rezeneyi kendin ic. Baya cozum oluyor sutunden gecince.
Haticevys kuzeymom ben evdeki toz kimyondan yapiyorum bir bardak suyu cezvede kaynatiyorum altini kapstip bir cay kasigi koyuyorum bardaga alip ustunu kapatiyorum bi 5 dk bekleyip iciyorum