narbusra Bebeğim 4 aylık sütüm azalmaya başladı sağarak veriyordum aptamil bebelac , Bebelac gold denedim hiçbirini kabul etmedi sma aldım inslah yer yada nasıl saldırabilirim sizler memnun musunuz bu mamadan
Deletedmom115 narbusra Anne sütü harici ara ara da mama veriyorum bende sma kullanıyorum oğluma çok sevdi
KuzeyAtlas Sma gold vr Sma optipro var Gold olanın ıcıne protein eklemısler bazı bebeklerde yan etkı yapmıs benım bebegımdede asırı gaz ve uykusuzluk yapmıstı Optipro kullanıyoruz bız cok memnunum ben kusma öyle aşırı gaz yapmiyor Sma gold almayın derım duyduguma göre gold olanı üretimden kaldiriyormuslar zaten
Aselin-annesi Gold da kilo alımi yok optipro kullanmaya başladım 10gunde yarım kilo aldık bebekden bebeğe değişir ama biz memnunuz.