Merhaba Hanımlar,
4 aylık bebeğim var. Erken doğum olmasına rağmen sütüm geldi hiç sorun yaşamadım. Bebeğimin gelişimi, kilo artışı normaldi. Geçen gün gaz sorunu biraz düzelir belki diye rezene çayı içtim. O günden beri sütüm o kadar azki. Acaba diyorum o mu kesti. Çok üzülüyorum. En azından 6 ay emzirmek istiyorum. Sizin de rezene çayı yüzünden yaşadığınız bir sorun oldu mu? Sütümün tekrar artması İçin bir öneriniz olur mu?
şimdiden teşekkür ederim.