Bebiko aylık alımından ya da diğer bebeklere göre durumundan hiç dertlenmeyin. Önemli olan 5. Ayın bitiminde yani 6 aylık olduğunda doğum kilosunun 2 katına, yaşında ise 3 katına ulaşmış olması. Bebeğiniz zaten 2 katına ulaşmış maşallah. İlk 3 aylık dönemde ayda 1000 kilo alması makbul olan ama almasa da 6 aylık kilosunu yakaladığı sürece önemli değil. 3 aydan sonra ise 250-800 gram alması normal.