Kızlar gerçekten delirmek üzereyim! 6ay 13g oğlum hiç ama hiç mutlu değil sürekli mızmız sürekli ııı ıııı diye ses çıkarıyor yani ağlasa bundan iyi. Şımarık pelinsu gibi sürekli vızvız.. uykudan uyanıyor mutlu değil uyutuyorum mutlu değil oyun oynuyorum mutlu değil. Yere koyuyorum biraz oyalansın diye 1sn durmuyor yüzüstü dönüp bağırıyor beni çevirin diye. Doktora götürdüm perşembe günü hiç bir sıkıntısı yok dedi. Atak haftasıdır dedim o da geçti üzerine yapıştı bu huzursuzluk mutsuzluk napıcam ne önerirsiniz gerçekten kafayı yicem 😔 belki abartı gibi gelebilir ama mutlu 1 dakikası bile yok sürekli ıkınır gibi mızmızlık yapıyor😢