Benim kızım da ilk doğduğunda şekeri düşük doğdu . Daha iki saatlik bile değilken eline damar yolu açılıp serumla şekerini yükseltmeye çalıştılar . Ertesi gün hastaneden çıkana kadar hep serumla kaldı. Sütüm de hemen gelmedi 5.gün geldi mecburen ilk günden mamaya başlattım .İyi ki de başlatmışım . Mamaya başlamasına rağmen üçüncü gün sarılık oldu maalesef tekrar hastanede yatmak zorunda kaldık . Hem şekeri düşük doğup hem sütüm olmadığı için bir süre aç kalınca sonu sarılık oldu . Allah size göstermesin .şeker düşüklüğünde en önemlisi aç bırakmamak bildiğim kadarıyla ancak karınları doyunca kendilerine geliyor. Benim sütüm olmadığı için damar yoluyla yükselttiler şekerini sonra da mama takviyesi yapınca 2 güne toparladı . Ama ondan sonra da kesinlikle aç bırakmayın sütünüz yoksa ilk önce emzirin ondan sonra mama verip karnını doyurun böylece hem memeyi unutmamış olur hem de tok kalır. Allah şifalar versin inşallah tez zamanda çıkar