Zhnce kubraege bizde bugün olduk aşıyı ama ağızdan olan yokmuş ne zaman gelir belli drğl dedi bende sadece burada yok zannetmiştim
kubraege Zhnce galiba genel olarak bir çok yerde Yok, ama aşının da zamanları oluyor ne olacak böyle bilmiyorum.Sağlık bakanlığını arasam ilgilenirler mi hiç bilmiyorum 🤷♀️
ebrupoyraz Sevvalacat biz dün olduk ateşi çıktı biraz, biraz da mızmız bakalım ama korkulacak kadar yok tabi her bebek farklı
Zhnce kubraege sağlık bakanlığını aradım bu aykı bacaktan vurulan açılardan biri karma aşı ve içinde ağızdan olanın bi dozu varmış yani %70 oranında çocuk felci aşısını içeriyomus korkulacsk birşey yok dedi İçim rahatladı bi nebze de olsa :)
Neslihankarabal Furkansmomy olur tabi kralice_annesii hesabim ekleyin uyugulamaya pek girmiyrm çünkü. Dm den konuşuruz
Zeyk Sevvalacat benim kızım 3 iğne oldu ağızdan alınqn kalmamıstı ellerinde cok az ates yaptı birazda aşı oldugu bacağında serlik oldu ama gecti onun dısında cok huzursuzlık yapmadı
kubraege Furkansmomy pek ağlamadı oğlum, üçüncü vurdukları aşı biraz yakıyormuş onda biraz ağladı sustu hemen. Ben aşıdan sonra ağrısını azaltsın diye veriyorum calpol, ateşinin çıkmasını beklemiyorum