Ysmnbdmlk
Merhaba oğlum 9 aylık ve ek gıdasında mama da veriyorum mamanızı su ile yapıyorum ama süt ile artık başlamam gerektiği söyleniyor sizce ne yapmalıyım biberon maması yemiyor kaşık maması yiyoruz ve ilerde biberona ile içmediğinden süt içmesinde sıkıntı olur diyorlar şu an emiyoruz ondan biberonu kabul etmiyoruz