22 aylik bir kizim var. Tuvalet egitimi veya iletisimine baslamadim simdiye kadar. Fakat uzun bir suredir kaka saatleri belli ve kakasini yaparken de belli ediyor. Birkac gundur bu vakitleri yakalayip klozete oturtuyorum, yapiyor. Hosuna da gitti. Hatta yapacagi zaman solmeye de basladi “annecim kaka yapicam” diye. Tuvalet egitimi icin gereken seylerin tamamina yakinini yapabiliyor fakat gece veya en azindan 2 saat kuru bez durumu yok. Cunku acayip su iciyor, yatmadan once birkac kez iciyor, gece de sulugu basucunda duruyor. Bu yuzden direkt kati bir tuvalet egitimine baslamayi dusunmuyorum su an. Fakat hazir tutturmusken, en azindan kakasini tuvalete yapma kisminin ustune gitmek istiyorum. İlerisi icin kolaylik olur muhtemelen. Klozete ben tutuyorum su anda. Yasini da goz onunde bulundurarak, acaba klozet adaptoru mu yoksa lazimlik mi daha uygun olur bu durumda? Yoksa ikisi birden mi? Ozellikle deneyimli olanlarin fikir ve onerilerini bekliyorum.