Ben 2 hafta çektm herşeyi denedim.
Fito ve hamezinc kremlerini karıştırıp sürdüm ve göğüs kalkanı ile hava almasını sağladım.bi de silikon uç kullandm. Kremi sürekli yıkayp emzrmek gerekiyor tabi. 2 gün mama ile destekledim bi de .ancak bu şekilde geçti. Hiç iyilşmicek sanmıştım cerraha gittm bu yüzden. Ama geçti şükür