Merhaba sevgili anneler 40 günlük bir oğlum var ama 1 2 haftadır kakasını yapmıyor anne sütü alıyor sadece 6 kilo. Her gün yapması gerekmez mi bazen karnına masaj yaparsam ayaklarını yukarı karnına doğru çekersen yapıyor. Bugün 2 gün oldu hala yapmadi. Gazını çıkarıyor ama hep ikinarak sıkıyor kendini normal mi. Bizim gibi olanlar varmi doymuyor desem günde 5 6 kez cisli bezini alıyorum dolu oluyor anlamadım. Annem daha ii sütun yariuor ondan kaka yapmıyor dese de ben inanmıyorum. İçim rahat değil sıkıyor kendini sürekli çünkü. Ama çok gazlı kolik bir bebek.