Tgbayln ben de üçü arasinda kalmistim, tecrübe de olmayinca insan ne yapacagini bilemiyor. hepsi icin iyi kötü yorumlar vardi. Nihayet doktoruma sordum, anne memesine en yakin hangi biberonu önerirsiniz diye. Yeni doğan ünitesini arayip oradaki hemşirelere hangi biberonu kullandiklarini sordu, lansinoh dediler. Ben de onu aldim. Burada bir arkadaş yazmisti aklinizda bulunsun ben cok faydasini gordum. Biberonu ters cevirdiginizde damlatiyor, ama ucunu sıkıp havasini aldiginizda asla akmiyor ve sadece bebek emince geliyor. Sonuc olarak memnunum👍