Ty_19_ benim oğlumda memeyi alamdım sağıyordum bir süre sonra kesildi şimdi 4 ay 7 günlük oğlum sadece mama ile besleniyor 3 aydan beri sma kullaniyroum doktor bastan önermişti sma yi bende araştırıp aldım şuan boyu ve kilosu ay olrak kıldı üst sınırda doğum kilosuna göre baya üst sınırda diyor doktor 3 bazen 4 saatte besleniyor 180 bazen 200cc içiyor kusma çok nadiren oluyor gaz ya da kabızlık gibi şikayetim olmadı şimdiye kadar 1 kere kabız oldu memnunum yani canım dene bence