fistikcisahap endlesslove Allah Allah ya ilk defa duydum bunu da Allah şeninde yardımcın olsun İnan çok zor biliyorum yaşadığım için ne diyeyim halimize şükür inşallah senin bebeğinde güzelce yemeye başlar
endlesslove fistikcisahap bende ilk benim kızımda gördüm yemiyo ama sağlığı yerinde olsun da ne yapalım amin Allah razı olsun
fistikcisahap H1r4 ahaha olsun canım önemli değil peki ne pekmezi olması lazım? Elimde üzüm var olur mu
Havva2763 Valla oglum 17 aylık pek ek gida yemiyo hep mama bende istiyorm yesin balik yagı vitamin şurubu veriyorum 10 kil0 800 kafayı yemek üzereyim zayof ve boyu kısa ne yapmam gerek yardımcı olun lütfen
fistikcisahap Havva2763 ayy canım benim öncelikle bir uzmana sor eğer tahlilleri falan iyiyse ayına göre normalse sıkıntı yapma. Ama başka bir sorun varsa söyler zaten onun haricinde sen yavaş yavaş sevdirmeye bak. Neleri daha çok yiyebilir sevebilir o şekilde yap vermeye çalış ama asla pes etme
Havva2763 fistikcisahap bende diyorum bi çocuk dokruna götürüp tahlil yapsın istiyorm çünkü ek gida yemiyo denecek kadar az yiyo Sizce diyetisyenemi çocuk doktorunamı gidilmeli
fistikcisahap Havva2763 diyetisyen niye ki? Bence bi pediatri uzmanına götür orada genel tahlilleri alınıp seni sevk eder ya da çözümü orası bulur.
fistikcisahap endlesslove amin ecmain çanım benim bir yararım olsa keyke ama sen yol yöntem aramayı ihmal etme
endlesslove fistikcisahap Sağol canım Allah tazı olsun. Biraz kendi haline bıraktım ama yine de denemeye devam ediyorum doktor inatlaşma grçici dönm desende içim rahat etöiyo