Merhaba fedakar anneler🧚♀️
Ben doğum yapalı 6 ay oldu. Doğumda aldığım kiloların hepsini henüz veremedim. Hem az yiyerek hem de hareket ederek vermeye çalışıyorum ama etkin olarak spor yapamıyorum. Bu şekilde biraz yavaş gidiyor. Birde son iki gündür detoks suyu yapmaya basladım. Suya çubuk tarçın, limon dilimi, bazen elma dilimi ve ayrı bşr fincanda demlenmiş yeşil çayı ilave ediyorum. Bilmiyorum faydası olacak mı bakalım. Olursa paylaşırım🙂 birde filtre kahveye hindistan cevizi yağı ilavesinin yap yaktığını okudum onu da deneyeceğim. Sizler neler yapıyorsunuz 🙂