Ece123 19 aylık benim kızım.
Sabah uyandığı saatte emiyor, genelde 08:00-08:30 gibi uyanıyor artık.
09:30 kahvaltı yapıyor. Kahvaltıda yarım salatalık, omlet, 3 zeytin, 1 dilim bebek ekmeği koyuyorum tabağına. Hepsini bitirmiyor, yemek istediği kadar yiyor sonra bırakıyor. Tuzluları yemeyi bırakınca 2 çay kaşığı tahin pekmez ve 3 tam ceviz veriyorum.
11:30 yarım elma yiyor.
13:00 uyuyor.
14:00 uyanıyor ve emiyor.
15:00 bir kase çorba içiyor, genelde tavuk suyuna şehriye veya havuç çorbası oluyor çünkü çok yemek seçiyor.
16:30 kalan yarım elmasını yiyor.
18:30 protein ağırlıklı besleniyor, 2 köfte gibi. Yanında ayran içiyor.
20:00 bir kase çorba içiyor.
22:30-23:00 uyuyor.
Önceleri uyumadan önce meyve veriyordum ama burdan aldığım tavsiyeler sonucu kestim. İlla bir şey yemek isterse havuç veriyorum veya ceviz, badem vs. Beslenmesi bu şekilde ama her zaman her önüne koyulanı bitirmiyor. Yediği kadar yiyor ve zorlamıyorum. Kilosu ayına göre orantılı gidiyor, fazla değil ama doktoru zayıfta değil diyor. Bence biraz zayıf bile kalıyor hatta.