Merhaba hanımlar.. 2 gün önce kızımın 2. Ay aşıları yapıldı 3 adet olmak üzere… Sonrasında ateşlenme kusma ve ishal oldu kızım… Şuan ateşlenmesi ve kusması geçti çok şükür ama ishali mukuslu bir şekilde devam ediyor.. Istahsizlik var ve sürekli kaka yapıyor belki günde 20 kere bez degistirdim ve bugün de kakasında bir damla kan gördüm… Ebemize sordum aşı bu şekilde yan etli yapmaz dedi.. Doktorumuzla konuştum aşıdan sonra bu tarz durumlar görülebilir 3 günden fazla sürerse mukuslu olarak o zaman tahlil yapilir dedi… Sizin bebislerde bu tarz etkiler oldu mu ? Bu kadar sık sürekli olarak kaka yapması beni uzuyor.. Kızım çok yorgun düştü enerjisi gücü hiç kalmadı… 😔😔😔