Hamileee Doğum yapalı yaklaşık 3 ay olacak iki üç hafta önce kabız oldum ve dikiş yerlerim sızladı kabızlığım geçti ama hala dikiş yerim sızlıyor var mı böyle bir şey yaşayan geçiyor mu dışardan bakıyorum bir şey görünmüyor acaba açılma falan mı oldu
Emirin_Annesi10 Hamileee bende doğum yapalı 4.5 ay oldu ilk zamanlar büyük tuvalette sıkıntı yoktu. Bilmem hareketsizlikten yada baska bsyden kabız oluyorum sürekli ve 2 aydan fazladır dikişlerim tuvaletimi yaparken acıyor. Dediğin gibi dışta bişey yok ben doğumdan sonra popoda çatlak oldugunu sanıyorum çünkü hersey aşırı zorlamadan oluyor diyolar
iki_prens_annesi Hamileee fazla zorlanms olabilr disardan bakinca herhangi bisey yoksa gecer zamnla birde 3 ay olmus dikis diye bisey kalmadi etkisinde kalmissinz sadece
Hamileee Emirin_Annesi10 evet benimde popom kanamıştı wc de çok zorlanmıştı normalde bir şey yoktu o güne kadar o gün dikiş yerim sızlamaya başladı ve hala devam ediyor siz muayene oldunuz mu peki
Hamileee iki_prens_annesi evet dikişlerim düştü ama yeri sızlıyor kabızlıktan sonra oldu baya zorlamıştı beni wc
iki_prens_annesi Hamileee istersen bi doktora gorun arada zorlanma olunca sizlama yapar bnmde ilk oglumda oleydi yawas yawas duzeldi hatta fazla zorlamayla dikisim patlamisti tekrar dikildi