Arkadaşlar merhaba oğlum 5 ay 23 günlük doktorumuzun önerisiyle ek gıdaya başladık tadımları yaptırdım 3 gün kuralı ile yoğurt,kabak,patates,havuç ve en son elma verdim daha bir şeylerleri bu şekilde tattırmam gerekiyor mu yoksa çorbalara vs geçebiliyor muyum lütfen bilenler yardım edebilir mi? Çok aklım karıştı internete bakıyorum falan ama doğru düzgün bişeyler bulamadım maalesef yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗