yaramaz_bocegim Emziriyorsanız 1-2 bardak siz tüketin rezene ben çok zor durumlarda 1 çay kaşığı verdim 8-9 aylıkken 2-3 çay kaşığı evet rahatlatıyor fakat zararlı zararsız asla diyemem çünkü ortaya atılan 2 uç farklı tezler var bakıldığında kullandığımız gaz damlası,şurup bunlarda da rezene,kimyon,anason ve melisa çayı var :) karışık yani