2 ay oldu doğum yapali sadece ilk zmaNlar kanama oldu sonrasinda azalarak leke seklinde gelmeye basladi 1 aydir kahvemsi leke günde bir kere geliyor su aralar birkac gunde bir geliyor tam bitti diyorum kahve leke geliyor . Yine kac gundur yoktu bugun iki damla kadar pembe kan gelmis . . Yani gusül aliyorum her defasında namaz da kilamiyorum . Bu konu hakkinda bilgisi olan var mi bitene kadar beklemeli miyim namaz için yoksa bir yerden sonra özre girer mi ???