Neredeyse hiç gelmiyor artık çocuk aglamaktan helak oluyor. Mamayı biberonla içmiyor kaşıkla da az az yiyor. Emzirme destek sistemi alacagım ama sütümün artması için ne yapabilirim bestlak damla kullanıyorum ama artık oda işe yaramıyor. Başka damla mı kullansam.