Bebesaaaa benim bebeğim de 45 günlük. Stres yapmayın biraz gözlemleyin bebeğinizi ara ara olabiliyor böyle şeyler. Üşütmüş de olabilirsiniz havalara aldanmayın. İnce de olsa bi yelek giyin madem sütünüzü üşütmeyin der büyükler belki de ondan sebep olmuştur öyle. Sakın stres ve üzüntü yapmayın, sütünüzü daha da etkilemesin. 🌸