Kızlar kafayı yemek üzereyim en son sizden fikir alayım dedim 😂kızım daha 9 aylık ama şimdiden zevkle vakit geçireceği boş şeylerle dolu olmayan bi oda yapmak istiyorum.Karyola,dolap,şifonyer vs daha hamileyken almıştım.Şimdi ise onun gelişimine katkı olacak şeyler almak istiyorum.Şu klasik kitaplıklardan alıp kitap köşesi yapayım diyorum kapının arkasına.Yada hiç kalabalık etme,iki pencere arası direk var ya köşe oralara raf çaktır oraya koy kitapları altınada bir masa al etkinlikler için diyorum.Karyolasının olduğu yerede el ve ayak izlerini bi tuval kağıt üzerine çıkar çerçeve yap as yada şifonyer üzerine düşünüyorum.Bu seferde şu duvarda ki sticker gözüme batıyor acaba karışık mı olur çerçeve veya rafla diyorum(rafıda punch işi süs var onu asarım diye düşündüm) kafayı yemek üzereyim 🤣Birde şu Petek yanına minder tarzı bir şey atıp okuma köşesi gibi bir şey olsun diyorum ama çok kalabalık olur diye tereddüt ediyorum açıkçası.Belki erken falan dersiniz ama gerçekten zaman su gibi.Eğer şu gördüklerinizi zamanında aldırmasaydım eşim şuan çene yapar mırın kırın ederdi,o yüzden şimdi ki planlarımıda uygulayıp aradan çıksın diyorum 😂

