Gocicim ben tadımlarda çatalla ezip 3 gün verdim havuç, kabak, patates sonra eline verdim hepsini. Ögürdü çıkardı, birazını yedi ama öyle korkulucak bir durum yaşamadık çok şükür. Yumuşak şeyler verdim hep. Lor, Avakado mesela bir ara çok güzel yedi ama bazen de atıp yemiyor asla. Ben de çocuk şarkıları açıp yedirmeye çalıştım çok kez ama oturarak yemiyordu bir yastıga yaslayıp verdim öyle ama içim rahat degil o zaman da beslenme bozukluğu olucak diye korkuyorum bıraktım kendi yesin tekrar. Kilo sorunumuz olmasaydı eger ben asla müdahale etmezdim ne yerse ne kadar yerse kendi bilir derdim. İnanın keyifle kendi kendine yemesi en güzeli. Bence geç kalmayın yiybilecegi şeyleri verin eline yesin. Korkmayın refleksleri o kadar iyiki onların yutamayınca ögürüp çıkarıyorlar zaten küçük parçalar verin önce.