Piko78 4 ay 5 günlük bebeğim ilk 3.5 ay güzel emiyordu. Sonrasında hem biberona alıştı hemde atak döneminden kaynaklı meme reddi başladı. Şuan hiçbir şekilde memeyi almıyor. Eds denemek istiyorum. Kaç numara uç kullanmam gerekiyor.