Aysuduha Aynisi doğum sonrası benim de başıma geldi,kemik iltihaplanması olabiliyormus..Listerine gibi gargaralar var ya o baya yardım etti ,benim de boğazım, kulağım çok ağrıyordu su bile icemoyordum o haldeydim , Antibiyotik tedavisi 3-4 gün sonra azaltır ağrıyı ama 3_4 gün sıvı beslenin işte çorba ,püre gibi şeyler Ahh çok zor geçmiş olsun