Annebebek58 Kizlar sizce kalitesi falan nasil ilk cocuk benim ki diger bebislere de kullanabilirmiyim alsam alanlar sizce nasil kalitesi falan yeterli olur mu bi bebek icin
Mugeela44 Annebebek58valla kalite olarak güzel öndeki masa da gayet büyük. Ama çok yer kaplıyor. Benim mutfağım Allahtan büyük küçük mutfağınız varsa almayın
Kkubu80 Annebebek58 iyi kalitesi canim bende memnunum 6 aylikken almistim 4 aydir kullaniyorum bir sıkıntı yasamadim oglumda cok hareket eder icinde ayrica
Htcok Annebebek58 ben aldım dün saat 13 gibi. 2 tane kalmıştı.. Kurdum çok beğendim.. gayet güzel.. e bebek te uygun olanlardan daha güzel. Oturma alanı diğerlerine göre bir tık geniş. Çok güzel gözüküyor.
Annebebek58 Mugeela44 Htcok _Papatya23_ Kizlar mama sandalyesini buldum ama minderi kalmamis baska yerden minder alsam o olur mu
_Papatya23_ Bende kullanıyorum gayet memnunum sağlam. Oğlum aşırı hareketli olmasına rağmen hiç de sarsılmıyo. 😊
Mervep Annebebek58 bizim evde Ikea antilop var annemin evine bimden Pilsan aldık çook güzel hatta arada düşünüyorum pilsanı kendi evimize mi götürsek diye 🥰 sadece masası çok tozlanıyor pütürlü gibi yapısı var silmek yerine yıkamak daha kolay oluyor. Kesinlikle tavsiye ederim 👍🏻
edsn1 Annebebek58 olur aynı minder ben internetten aldım kullanıyorum ebebekte de var hatta bugün indirimde babyjem marka bence bugün alın mutlaka ☺️👍
Kkubu80 Annebebek58 ben mindersiz kullaniyorum canim temizlemesi daha kolay oluyor yedirdikten sonra diye :) sadece arkasina destek icin sandalye minderi koymustum simdi o da yok
Ealisya Annebebek58 ben her seferinde kaçırdım bulamadım bir tane geliyor zaten bende civilden aldım geçen sene 80 liraya gayet memnunum kızın varsa pembe beyaz var rengi çok tatlı ve kullanışlı kurulumuda çok basit .
Pelin55 Annebebek58 kalitesi guzel kizimda almistim kardesinde kullaniyorum şimdi saglamlik acisindan cok igi ama yatabilen mama.sandalyesi istiyorsanız ya yatabilen mama sandalyesine bakin uada salincaklara bakin
BirVeraAnnesi35 Annebebek58 ben kendi annemlere çok sık giderim sırf onlara gittiğimizde kızım otursun diye annemle babam almışlardı geçen sene her gittiğimde kullanıyorum çokta düzgün kullanışlı hiç pahalı şeylere gerek yok